وبلاگ علوم تجربی پایه نهم مدرسه شاهد دکتر شهیدی

وبلاگ علوم تجربی پایه نهم مدرسه شاهد دکتر شهیدی

وبلاگ علوم تجربی نهم زیر نظر جناب آقای گل محمدی دبیر محترم علوم تجربی مدرسه دکتر شهیدی.

ضمن عرض سلام و خوشامد گویی خدمت مراجعه کنندگان محترم . لطفا فراموش نکنید در نظر سنجی ما شرکت کنید. با آرزوی موفقیت و لحظات خوش برای شما عزیزان.
با نظرهایتان با ما در ارتباط باشید و با انتقاد هایتان ما را بهتر کنید.

اوقات شرعی

ابزار نظر سنجی

پیوندهای روزانه

عجیب ترین حیوانات رنگی دنیا

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ


 دنیای حیوانات مملو از شگفتی های بسیار زیاد است. این شگفتی ها گاهی در شکل و نوع به دنیا آمدن  حیوانات است اما گاهی در رنگ پوست آن هاست.



ملخ های صورتی



گاهی اوقات رنگ های خاصی که بر روی بدن حیوانات نقش می بندد باعث می شود تا خیلی زود نیز منقرض شوند. یک از این موجودات بسیار نادر ملخ صورتی است که کمتر کسی زادگاه اصلی آن را می داند. این ملخ ها در آمریکا بیشتر دیده شده اند و البته تعداد آن ها به نظر می رسد بسیار کم باشد. بسیاری اعتقاد دارند این رنگ صورتی به خاطر بیماری های ژنتیکی گونه خاصی از این حشره ها است.

مارمولک عنکبوتی

                  

این مارمولک به طور بومی درکنیا دیده شده است و البته بدنش شباهت خاصی به لباس اسپایدرمن دارد. بدن این مارمولک به رنگ های آبی و قرمز است و این ترکیب رنگ باعث شگفت انگیز بودن آن شده است. این مارمولک به تازگی کشف شده است و این رنگ نیز بر اثر بیماری روی آن ایجاد نشده و کاملا طبیعی است.

خرس قطبی بنفش
 
                 

چند سال پیش یک خرس قطبی در باغ وحش ملی آرژانتین ناگهان به رنگ بنفش درآمد. این خرس که ابتدا سفید رنگ بود اما به خاطر شرایط خاصی پوستی که داشت به این رنگ در آمد. این خرس البته تحت درمان های مختلف قرار گرفت و بار دیگر رنگ خودش بازگشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
امیرحسن خلجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی